Orune: su 18 de santandria atopu 'IO AMO LA PACE- IL DRAMMA DEL POPOLO PALESTINESE'

Data: 14/11/2014

ORUNE: MARTIS 18 DE SANTANDRIA, ATOPU ''IO AMO LA PACE- IL DRAMMA DEL POPOLO PALESTINESE'' IN SUBRA DE SA CHISTIONE DE SA PALESTINA.
S'Amministratzione Comunale de Orune, cun sa collaboratzione de sa Biblioteca Comunale, cun s'ANPI de Nùgoro, su Comitadu pro sa Palestina Libera e su Cunsòrtziu de Letura Pùblica ''S. Satta'' de Nùgoro, organizat pro sa die de martis 18 de santandria 2014, dae sas oras 3 de borta de die, in s' Àula Manna de s'iscola ''media'' , su cunvegnu- dibàtitu ''Io amo la pace- Il dramma del popolo palestinese''.
Su programma de sa manifestatzione previdit su saludu de su sìndigu de Orune su dut. Micheli Deserra, sa relata de su dut. Nabeel Kahir, rapresentante de sa Comunidade Palestinesa in Sardigna.

Orune- Atopu Palestina Formato pdf 90 kb